Šlyties stabilumas yra matas, kuriuo nusakoma kokią dalį savo klampumo alyva su laiku gali prarasti. Alyva patiria didžiules apkrovas tam tikrose variklio vietose, tepalo pompoje, stūmoklio srityje, žieduose ir pan.  Ten alyvos plėvelė yra smarkiai suspaudžiama tarp dviejų paviršių. Dauguma dviejų klampumų alyvų turi specialius VII (Viscosity Index Improvers), kurie susideda iš didelių, klampumą kontroliuojančių molekulių. Kai alyva suspaudžiama, šios molekulės pamažu suyra, taigi priedas praranda  klampumą kontroliuojančias savybes ir alyva skystėja (pvz iš 10W-40 tampa 10W-30 ar net skystesnė). Jei skaitėte ka reiškia alyvos klampumas pamenate, jog esant skystesnei alyvai variklis dirba lengviau, tačiau tuo pat metu labiau dėvisi. Sintetinė alyva turi mažiau VII priedų taigi klampumą praranda lėčiau.

Taigi po  kurio laiko alyva praras savo savybes ir gebėjima tepti, nes dėl susidėvinčių priedų jos klampumas mažės. Kai tai atsitinka alyvos plėvelė tarp besitrinančių paviršių vis silpnės, tuo pat metu kais vis stipriau taigi alyva dar labiau dėvėsis ir kaupsis vis daugiau nuosėdų jei laiku jos nekeisite.

Primename, jog visų MOTUL 300V serijos dvigubo esterio pagrindu gaminamų alyvų šlyties praradimas artimas 0% ir alyva atlaiko apkrovas net iki  22 000kg/cm2, tai žymiai daugiau negu kitų gamintojų įprastos sintetinės alyvos.